Happy hour

Du bokar de gånger du vill och kan delta!

Happy hour har många olika målgrupper, exempelvis:

*Elever som rider på ridskolan i en vanlig lektionsgrupp och är sugna på att rida mer för att bara ha kul och/eller för att utveckla sin ridning.
*Elever som står i kö till en plats på ridskolan och vill rida undertiden.
*Elever som vill rida någon gång ibland, men inte vill eller kan binda sig till en grupp.

Ett roligt nöje helt enkelt!

Nivå: För vuxna elever som kan rida hästen i alla tre gångarterna.

Tid: Utvalda onsdagar och fredagar kl. 14.45-15.45 OBS! NY TID PÅ FREDAGAR VT-2024. (Man behöver vara på plats 20-30 minuter innan ridpasset för att göra iordning hästen inför ridpasset. Hinner man inte detta kan man boka färdig häst = ridskolans personal gör klart hästen).

Pris: 470:-/gång (onsdagar) 410:-/gång (fredagar)

Antal platser: 6 platser/tillfälle (onsdagar) 8 platser/tillfälle (fredagar)

Tema/Ridlärare:Olika teman och olika ridlärare kan förekomma. Detta beskrivs då under respektive kurs i bokningen.

Om du inte varit med tidigare ange gärna längd och vikt i samband med anmälan så blir det lättare för oss att para ihop ryttare med lämplig häst. Maxvikt på deltagande ryttare är 95 kilo.

Boka via kundinloggningen på hemsidan (finns på förstasidan).
Anmälan till Happy Hour öppnar tre veckor innan respektive tillfälle. Nya kunder kan själva göra en inloggning via hemsidan (kundinloggningen/min ridskola), fungerar inte detta maila ridskolan så hjälper vi er med en inloggning.

Bokningen är bindande. Vid färre än 3/4 ryttare ställs lektionen in. Mailmeddelande går i så fall ut till samtliga anmälda senast kvällen innan, så se till att anmäla din mailadress på dina sidor i inloggningen.

Preliminär plan onsdagar vårterminen 2024 (förändringar kan förekomma under terminen)

v. 3 Markarbete

v. 7 Markarbete

v. 11 Hoppning